Nyår!

Kändes som om slutet på detta år skulle bli lite knas, men så blev det inte! :D Jag hade inga höga förväntningar eftersom att det alltid brukar sluta helt oväntat på nyår och bli massa strul. Skönt att det slutade riktigt bra den här gången iaf! :)

Det började med champagne och ostbricka hemma hos Therese :) Dansade och målade naglar sen blev klockan helt plötsligt 21:00 och vi sprang på den ishala marken med klackar och Anton som var på väg hit fick vänta på stationen och ta tunnelbanan tillbaka med oss till Kungsholmen där vi skulle fira in det nya året med Therese tjejkompis och några till. Vi var hemma i deras lägenhet och drack lite till sen när det var en halvtimme kvar på året så tog vi tunnelbanan till Hötorget och sprang upp på en takterass där man hade utsikt över hela stan. Fick några pussar, tog några kort och smällde lite raketer, sen sprang vi ner igen och gick in på donken och jag lyckades köpa en pommes och dipp, sen åkte vi hem till lägenheten igen och stannade där ett tag tills alla skulle dra igen, till ett annat ställe och det var då jag och Anton beslutade oss för att åka hem och vi tog en överfull nattbuss och fick stå upp halva vägen, medans den åkte massa omvägar, tog dubbelt så lång tid än vad det brukar ta. Jag höll på att somna och sen kom vi äntligen hem och jag lyckades tvätta bort sminket och dricka lite vatten. Sen vaknade jag upp och allt kändes som en dröm haha. Hade sjukt kul! Tack för kvällen och så får vi hoppas på att år 2013 blir lika bra som 2012! :D

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0