Lördag

 Har haft min första jobbvecka nu och jag kan väl säga att jag är ganska slut.. :) Jobbar heltid, åker tåg i 2 timmar om dagen och är snowboardtränare 2 ggr i veckan. I torsdags hade jag min första träning med den gruppen jag ska träna och på tisdagarna åker jag bara nu i början för att testa på och kolla hur dem andra tränarna gör ;) Sen kom Anton dit och vi åkte enda tills stängning, klockan 22:00, sen åkte jag till honom och sov där och efter jobbet så somade jag på tåget hem haha! Har aldrig gjort det förut, men det är väl ett tecken på att jag är ganska trött?
 
Fick min dator och jobbtelefon i onsdags också! Men har inte behörighet till alla program jag kommer jobba med än så det kommer troligtvis fixa sig tills på måndag. Kommer även få mitt id-kort då :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0