Torsdag den 20/9 12

Hej alla fina läsare! Kul att det fortfarande är folk som tittar in här! :D

Har tyvärr inte bloggat så mycket som jag skulle vilja, har lagt ner den mesta av min tid på att plugga och lite andra grejer.
Har fått jobb på arbetsförmedlingens huvudkontor men det varar bara en månad, så ska jobba där och söka andra jobb medans. :)
Värsta är att träningen har uteblivit helt så jag har gått upp i vikt men det är bara småkilon som kommer gå bort sen när jag får vardagsmotion och äter regelbundet istället för att sitta stilla och äta hela tiden som jag gör nu haha ;)

     
                                                     En bild från Gotland i sommras :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0