Tisdag

Sov ju över hos Anton igårkväll och vi gick och la oss väldigt tidigt faktiskt, vi var så trötta att vi bara la oss i sängen och jag råkade somna med kläderna på haha ;) Vi vaknade flera gånger under natten för att vi gick och la oss så tidigt så det var lite jobbigt och på morgonen skulle han iväg på lektion så jag åkte hem. Väl hemma så har jag städat och fixat lite och lagat mat och tittat på ung och bortskämd och svenska hollywood fruar. Min kille och hans familj kollar också på det så nu sitter vi och smsar om hur hemsk Gunilla är :P
 
En bild från Gotland i somras
 
 
 
Har alltid haft Comviq och jag är jättenöjd! Det är gratis att smsa mina vänner som också har comviq och kostar bara en uppkopplings avgift att ringa
 
 
 

Kommentarer
Postat av: THILDAS DIARY ♥

Hejsan sötnos, hur är det med dig? ^^
Kramis! ♥

2012-09-26 @ 10:31:22
URL: http://thildasdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0