Studenten

Började studentdagen med champangefrukost vid slottet :love:
 
Halva klassen, jag står i mitten :)
 
Sjukt mycket folk som kom! :o
 
Alla står och sjunger studentsången
 
Äntligen tagit studenten!! :D
 
Bebis-skylten jag fick av min syrra :) Jag och älskling :D :love:
 
Angelica, jag och Helena. Systrarna Eriksson! :D
 
Pappa, jag och Mamma.                                                 Glad tjej haha :D
 
Jag och Mormor
 
:D
Morfar och jag
 
Alla syskonen :D
 
Jag och bästa Louvisa :D
 
:love:
 
Haha :)                                                       Jag går på flaket
 
Lycklig! Kan inte sluta le :)
 
Bytt om till flaket
 
Innan jag ska kliva på
 
Sjukt underbart!
 
Woop woop! :D
 
Studentmottagning
 
Helena och Angelica
 
Skär upp tårtan
 
Fina presenterna :D
 
Slut på det roliga :(
 
 
Hade världens bästa dag när jag tog studenten, var så lycklig, glad, sprallig och kunde aldrig sluta le! :D Saknar den dagen, men samtidigt skönt att den är över! Kan helt klart säga att det var en utav mina bästa dagar i hela mitt liv. Så ni som går i skolan just nu, kämpa på! Det lönar sig tillslut! :D Idag är det 107 dagar sen jag tog studenten, helt sjukt vad snabbt tiden går! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0