Söndag

Hej finisar! :) Igår hade jag fullt upp! Vaknade upp hos Anton tidigt på morgonen och han skulle iväg och jag skulle till banken, men sen kom jag på att banken är ju stängd på helger så jag åkte hemåt istället och övningskörde med pappa lite sen åkte vi och hämtade min syrra som skulle köra lite med mig också och sen skulle hon låna bilen tills idag då min lillebror fyller år! :D Så vi har haft kalas idag och ätit middag osv :D Blev tacos, hehe. Bästa! :)
 
Jag idag ;)
 
Tårta med 14 ljus eftersom att det är det han fyller :)
 
Middagen :D Om ni undrar vad den där trägrejen är så är det en vinhållare

Kommentarer
Postat av: Maria

Skit fin blogg :) kolla in min :)

2012-10-01 @ 10:37:38
URL: http://likeaboss.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0