Omdömen: Provar något nytt

Spotify AB
 
Älskar tjänsten spotify och jag använder den i stort sätt varje dag! Hittar många bra nya house låtar som blir mina favoriter :)
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Apple Computer AB
 
Har haft min iPhone i ett år snart och jag är supernöjd! Dem bästa funktionerna tycker jag är att kameran fungerar åt båda hållen, man kan printscreena direkt på skärmen och alla bra appar förstås!
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Aftonbladet AB
 
Aftonbladet har mycket bra innehåll i deras kvällstidningar, jag brukar ofta använda mig utav deras app på mobilen och läsa dem senaste nyheterna!
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0