Bekännelser

Här kommer några bekännelser, det var ett tag sen! :)
 
Kollar alltid Instagram innan jag går och lägger mig och innan jag går upp ur sängen
Jag räknar på fingrarna ganska ofta haha :P
Är inte så förtjust i att titta på film, gillar mer att kolla på dokusåpor eller reality-serier
Jag är jättedålig på att komma ihåg låtnamn, kan höra samma låt flera gånger som nån berättar namnet på och jag glömmer ändå bort det
Jag kan göra olika "trick" med tungan ;)
Har aldrig ätit sushi i hela mitt liv
Sparar alla kvitton, tackar alltid ja om kassörskan frågar om jag vill ha det
Jag tycker inte om annanas eller apelsin
 

Kommentarer
Postat av: Skit I det du

Då har vi nått gemensamt dedär med instagram alltså! :D

Svar: Haha ja! Alltid ;)
Jennifer Eriksson

2012-09-25 @ 12:44:47
URL: http://dextras.blogg.se/
Postat av: Alexsandra

Jättefin blogg, desigen är jättefin! :D'
Bloglovin byte?

2012-09-25 @ 19:40:50
URL: http://lovephotoalexsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0