Torsdag

Somnade för en gång skull inte när jag kom hem idag efter jobbet. Jag var och hämtade ut min nya jacka från Zara, kärlek♥ Så nöjd med den! Kommer ha den nu innan det börjar bli riktigt kallt! Den känns lite kort bara, det är väl enda nackdelen..
Idag beställde jag även en till jacka, en svart från d.brand. Skitsnygg som jag velat ha jättelänge! Så snart blir den äntligen min, hoppas jag tog rätt storlek bara :)
Skulle träffat Anton idag men det blev för krångligt, han skulle köra och jag ska jobba. Fick ett samtal på lunchen idag också om en jobbintervju. Så det ska bli kul och se om det jobbet är något för mig :) Dem hittade mig på af;s hemsida faktiskt och kontaktade mig därifrån.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0