Söndag

Sorry för dålig uppdatering, men jag har mest jobbat och så = tråkiga inlägg ;) Min pojkvän kom hem igår kl 5 på morgonen. Så jag åkte till honom direkt, gick upp kl 4 på en lördagsmorgon haha. Galen som man är ibland ;) Sen har jag mest hängt här hos honom. Igår köpte vi godis och kollade på film, sen somnade vi med tv:n på hehe. Jag har sovit överdrivit mycket sen i fredags, först en stund efter jobbet, sen natten då jag gick upp 4 sen när jag kom hit så sov jag med Anton på morgonen till förmiddagen sen var vi uppe lite och sen sov vi på eftermiddagen till middags haha :)

Har hämtat ut mitt körkort också, blev jätteful på bilden :( Har slingat och klippt håret :) Sen har jag beställt en ny jacka och ska lämna tillbaka den andra tänkte jag. Visar snart! :)


Kommentarer
Postat av: Converse Stina

läsvärd blogg!

2012-10-21 @ 15:04:53
URL: http://popskor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0