Söndag

Igår hade vi det trevigt när alla kom hit och åt lite pizza och kladdkaka och chips innan vi gick ner till bowlingen :) Så nu känner man sig ju lagom tjock! ;) Vi körde tjejerna mot killarna och jag tror nästan att vi tjejer vann :D Hann inte kolla poängen efteråt innan den stängdes av :P Träffade Louvisas pojkvän utanför o´learys en snabbis och han saknar henne lika mycket som jag! Dem hade firat någon som fyllde år :) När alla sagt hej då så gick jag Anton och han kusin Emil som också var med hem till mig och satt där i flera timmar och bara pratade och lekte haha ;) Sen åkte Emil hem och Anton sov kvar här.
 
Idag tog vi det lungt bara och kollade på solsidan som Anton missat när han var utomlands, lagade mat tillsammans och kollade på lite skor i gallerian innan han åkte hem.
 
Imorgon ska jag på jobbintervju som sagt.. Lite nervös men det går nog bra! :D
 
Måste köpa en bra kamera

Kommentarer
Postat av: Louvisa

Jag hörde att han hade träffat dig!:D

Hoppas att intervjun gick bra, let me know ;) <3 miss you!

2012-11-01 @ 08:40:07
URL: http://Louvisamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0