Onsdag

Bloggade inget igår eftersom att jag först jobbade och direkt efter det så solade jag lite och sen mötte jag upp Anton och sov hos honom. Så mysigt! Ville aldrig gå därifrån på morgonen, hehe.♥ På jobbet så hade vi pinngympa också haha :) Då har vi en lång pinne i händerna och tar den fram och bak och runt och allt möjligt vilket är jättebra eftersom att jag har blivit så stel efter allt stillasittande. Sen provade jag att stå upp och jobba lite, vi har ju sånna där höj- och sänkbara bord ;) Sen finns det också sånna där pilatesbollar som man kan sitta på och då sjunker inte ryggen ihop utan då spänner man i området runt midjan. Tänkte testa det imorgon :)
 
När jag kom hem så pratade jag lite med mamma sen somnade jag innan maten(som vanligt) Haha! Blir alltid så trött så jag somnar med datorn på och allting. Aja, idag så bestämde vi oss för att vi skulle bowla med familjen, så jag har planerat inför det och bokat banor och sånt på o´laearys :D
 
Såhär brun vill jag vara igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0