Måndag

Idag hade jag min första dag på jobbet :) Det gick väldigt bra, var lite nervös innan hehe ;) Fick en rundtur på kontoret och ett passerkort och fick hälsa på folk. Sen fick jag lite arbetsuppgifter :) Jag har vänt på dygnet helt och hållet så jag kunde inte somna förens vid 1-2 igår kväll. Sen gick jag upp 6 på morgonen och var jättetrött när jag kom hem så jag somnade i tre timmar, haha ;) Nu sitter jag och tittar på Ensam mamma söker, så mysigt program!
 
På vägen hem från jobbet hände det massa saker, jag jobbar ju precis vid norrtull där karolinska sjukhuset ligger också, så när jag väntade på bussen såg jag 2 ambulanser och 2 polisbilar med sirenerna på inom loppet av några minuter. När jag klev på bussen så var det nåt ljud som tjöt hela tiden så det lät som bussen tutade hela tiden, sen såg jag en spindel vid mitt säte och när jag tog tåget hem så var det en kille som gick längs spåret. Haha nog om min hemresa :P
 
Har fullt upp den här veckan, håller på och ta körkort, vilket tar väldigt mycket tid och har precis börjat jobbat och ska hinna med att prata med Louvisa som är utomlands i 6 månader, träffa vänner, pojkvän och hämta grejer hos louvisas föräldrar :)
 
Känner att jag stressar upp mig själv lite så jag blir helt utmattad. Har inte tränat nånting på flera veckor heller, känner mig helt seg, får väl börja gå lite powerwalks ;)
 
Fina färger det börjar bli på löven nu :)
 
Jag för en vecka sen, ser ut som att jag har klippt mig haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0