Fredag kväll

Efter jag hade sagt hej då till älskling så körde jag hem med bilen, älskar att sitta med hög musik och bara sjunga haha :D Så tråkigt annars om man bara åker motorväg rakt fram.. Roligare att åka med någon annan som man kan prata med då istället eller sjunga! :)
 
Iallafall, när jag kommit hem så pratade jag med Therese som ville att jag skulle med till Café Opra, självklart! :D Det var någon smyckes-modevisning där och man fick drinkbiljetter osv. Träffade gulliga tjejer! Sen tröttnade vi lite och gick vidare till Magenta. Vi gick och pratade norska nästan hela vägen fram haha. Störda vi är ;) Väl där så var det typ bigbrother-reunion, massa gamla deltagare som var där. Aja, vi träffade lite folk som Tessan kände och sen satt vi i en taxi på väg därifrån. Vi hamnade tillslut söder om stan och chaffören hittade inte riktigt vart vi skulle, så vi fick gå en bra bit i minusgrader. Sen när vi kom fram dit vi skulle så var det ingen som öppnade. Vi kom in i trapphuset iallafall och stod och plingade på dörren. Jag lyckades kolla upp hur jag skulle ta mig hem och Therese stannade kvar med en kompis. Jag kom hem cirka två timmar senare, tog första tåget hem på morgonen. Lite kaos men allt slutade bra till sist! :)
 
Gammal bild från förra gången vi var på magenta ;)

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Följer dig nu och blev nummer 6 :D

2012-10-14 @ 11:49:27
URL: http://lovephotoalexsandraa.blogg.se
Postat av: Nathalie

Hej, gud vad fin blogg du hade! La till den bland mina favoriter nu, hehe :)
Du får gärna kolla in min blogg också om du vill. Jag skriver om träning, mode, tips, inspirationer osv. Lämna gärna en kommentar om vad du tyckte också :)
Hoppas du får en fortsatt bra dag, kram på dig!

2012-10-17 @ 12:38:08
URL: http://naathalieekstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0