Äntligen fredag

Är på väg till jobbet nu. Igår fick jag fotografera lite och jag som först trodde att det var jag själv som skulle bli fotad haha :p Så han hälsade på mig och frågade om jag skulle fota och jag svarade ja såklart sen frågade han vart jag hade kameran, jag ba: eehhh? Det blev lite struligt för minnet och batteriet tog slut så fick gå och fixa det hela tiden.

När jag hade slutat så åkte jag till Therese jobb och köpte en god smoothie :) Bikini tror jag den hette! Sen åkte vi hem till henne en stund och när vi båda var så trötta så vi höll på att somna så åkte jag hem haha ;)

Idag åker Anton till Cypern i en vecka :) Kommer sakna honom som bara den! Men en vecka går snabbt :) Ska åka och säga hej då efter jobbet.


Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Gott med popcorn. Jätttefin blogg, bloglovinbyte?

2012-10-13 @ 09:46:10
URL: http://lovephotoalexsandraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0