Torsdag

I tisdags sov jag hos älskling sen åkte jag direkt till jobbet och efter jobbet träffade jag Therese inne i stan och gick runt och kollade på kläder, julpynt, julklappar osv, mys! Köpte ingenting vilket var bra! Men julklappar kommer jag ändå behöva köpa så det måste jag göra snart innan alla börjar köpa.

Idag har jag först jobbat sen var jag på möte med en tjej som jag har praktiserat hos förut. Det gick väl ganska bra! Kommer inte få jobb där nu direkt utan det blir en praktik i så fall. Så vi får väl se hur jag gör. Kan berätta lite mer sen när jag vet mer :)

Efter mötet gick jag till twilfit för att titta på en freebra ni vet en sån där bh man klistrar fast. Ville hitta rätt storlek för mig ;) Inte varje dag man är med om någon som ser ens bröst och provar sig fram hur kupan ska sitta haha, men det gick bra och jag tyckte hon var väldigt snäll och hjälpsam :) Hämtade ut ett paket också, en tröja jag hade tänkt att ha på nyår! Kanske lägger upp en bild på den sen :D

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0