Tisdag

Mitt kalas i Söndags blev jättebra! Var kul att så många kunde komma :) Dock lite synd att man inte hann prata med alla ordentligt.. Igår åkte jag in till jobbet och pratade med min nya handläggare, hur länge som helst :) Om livet och allt möjligt haha. Fick förlängning där, men bara i 2 veckor, fast nu är det heltid den här gången och inte deltid som det var innan. Jag börjar på måndag nästa vecka så jag är "ledig" den här veckan. Har därför passat på att göra lite ärenden som att lämna tillbaka min jacka från bubbleroom och lämnat in min mobil på lagning, min skärm var sprucken och låsknappen var trög. Har lagt över bilder och filmer sen jag gick upp ur sängen i princip, tog så sjukt lång tid att fixa... Hade runt tusen bilder jag skulle lägga över plus filmer och var tvungen att klicka i en efter en. Förskte ge mig på det där med iCloud men fick det inte att fungera :( Så alla appar och allting kommer försvinna, men men. Känner mig helt vilsen utan mobil haha. Ska försöka fixa en annan telefon tills imorgon så jag kan smsa och ringa iallafall.
 
Sommar på Gotland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0