Söndag

Lite sjukt att jag saknar min mobil fett mycket haha! Den jag har nu kan jag bara ringa med.. Vill kunna smsa och kolla instagram och sånt igen :( Jag har bara varit hemma och tagit det lugnt den här veckan. I fredags var alla vi tränare iväg till en snow/skate affär inne i stan. Jag har en del som jag vill köpa nytt som sagt. Vi fick 20% rabatt och dels pengar att köpa utrustning för som är vår ersättning av att vara tränare. Fick med mig ett par snowboardskor, handledskydd och en ny hjälm. Är så nöjd med allting! :D
 
På kvällen var jag och Anton på fest :) Blev lite segt eftersom att jag körde, men hade ganska kul ändå :)
Igår var vi hemma hos hans morfar på farsdagmiddag. Dem hade lagat allt vegetariskt, för att jag inte äter kött :) Så himla snälla! Idag har jag inte gjort något speciellt, mest sovit, ätit och tvättat :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0