Söndag

Hej på er!

Allting löste sig tillslut så jag mår mycket bättre nu. Skönt! Det är den värsta känslan som finns.. Känns som en stor klump i magen som aldrig går bort utan som bara blir större och större samtidigt som man själv känner sig mindre och helt meningslös. Nog om det! I fredags var jag på rekryteringsträff, det gick väl bra så vi får se om jag för jobb där, sen ska jag boka möte igen(andra försöket nu). Fick förlängning en vecka till också :) Så det känns väldigt bra.
Swedish house mafia var riktigt bra! Men det kändes lite opersonligt eller hur man ska säga när det var så mycket folk! Har ju sett dem spela en och en tidigare och då kändes det bättre på nåt sätt :p

Här kommer en bild från i torsdags! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0