Onsdag

Hej på er! Har varit full rulle som vanligt ;) I måndags slutade jag jobbet lite tidigare för att jag skulle hämta min syster på Arlanda. Vi hade massor att prata om så det slutade med att jag kom hem vid 10-tiden, gick från jobbet klockan 3 liksom. Mötet i tisdags blev inställt så vi kommer ha det nästa vecka istället. Så jag bestämde mig för att kolla på kläder som jag hade tittat på på hemsidan, men dem var inte lika fina i verkligheten så jag köpte inget.
 
Igår var jag sugen på chips så jag köpte en påse med naturchips och en liten påse med ostbågar samt dipp till det, hahaha. Hej tjockis! Gott var det iallafall och jag tror nästan att det är något beroendeframkallande i chips som gör att man vill äta det. Jag åt nämligen det i helgen och poff så blev jag sugen igen...
 
Idag har jag köpt en svart vanlig kofta vilket var nödvändigt eftersom att min andra är väldigt sliten nu så den ska slängas. Sen hjälpte jag min lillebror med tyska-läxan. Jag har aldrig någonsin läst eller pratat tyska så jag lärde mig ju en hel del haha. Fram tills nu har jag varit upptagen och äntligen får jag ta det lugnt :)
 
Imorgon blir det allt annat än lugnt ;) Berättar snart!
 
Har ingen bra bild så det får bli en från i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0