Mums

 
Såg den här bilden igår och blev så sugen på riktigt god mat! Vill börja träna regelbundet och äta nyttigt. Jag kör inte på någon diet eller något sånt, utan jag utesluter bara chips och godis osv. Sen försöker jag gå enligt kostcirkeln :D Har inte ätit chips på länge och det kunde jag äta flera gånger i veckan förut, haha. Men jag har ätit mycket choklad och igår köpte jag en red bull för jag var så trött. Nu får det bli slut på dåliga vanor och kanske ha en "äta-vad-du-vill" dag i veckan eller inte alls om det går..
 
(nu är det inte så att jag vill bli smalare eller gå ner i vikt, utan jag vill sluta stoppa i mig skräp och bli starkare i kroppen, vilket kommer behövas när jag ska vara snowboardtränare)

Kommentarer
Postat av: Louvisa

Hohohoho tur att du hade den sista meningen där! Annars vet du vad jag hade sagt... hehehe... fast jag har börjat tänka på vad jag stoppar i mig här, eftersom man GÅR UPP i vikt när man flyttar utomlands... även om man äter samma mängder mat :( men jag är glad att du äter, haha :D:DD: <3

2012-11-07 @ 15:29:25
URL: http://louvisamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0