Lördag

Idag är en bra dag! Min fina vän Louvisa fyller nämligen 19 år! :D Stort grattis! :love:
 
Den här veckan började med att jag var på den där konstiga intervjuen, sen fick jag min nya jacka som inte alls satt bra! Var inge nöjd med den så den ska skickas tillbaka. På torsdagen var jag på möte om att bli snowboardtränare som jag är nu den här säsongen :D Med start i januari. Längtar riktigt mycket nu! På fredag ska vi tränare åka till en butik som säljer snowboard utrustning. Måste köpa nya handledsskydd, rumpskydd, jacka, bräda, hjälm, skor och lite annat. Ska kolla på det då och kanske köpa i alla fall något utav det.
I fredags slutade jag mitt jobb på Arbetsförmedlingen. Trivdes verkligen sjukt bra där! Får se om jag får en förlängning på en månad, hoppas det!
Idag skjutsade jag Helena till Arlanda med Angelica :) Ska hämta henne igen om två veckor. Efter det var jag hemma lite sen åkte jag in till stan med bilen för att lämna en lapp åt Helena till ett paket som skulle skickas tillbaka. Det var rusningstrafik, fråga mig inte varför, för det är ju lördag haha. Så det var ganska bra övning för mig, gick riktigt bra att köra faktiskt :D
 
Imorgon ska vi ha kalas för mig, hehe :) Fyller år dagen efter det så vi firar mig en dag i förväg ;)
 

Kommentarer
Postat av: Louvisa

TACK och GRATTIS igen till dig också! :D Åååh kalas... jag vill <3

2012-11-07 @ 15:25:14
URL: http://louvisamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0