Lördag

Hur ska man sammanfatta den här veckan? Jag har varit utan iPhone ett tag och för några dagar sen kom den äntligen! Tog bara 8 dagar, istället för 3 veckor som det skulle tagit. När jag fick den så var det första jag gjorde att ladda ner massa appar och kolla instagram ;)

Började min förlängning på jobbet i måndags och det har funkat jättebra! Men jag saknar min förra avdelning.. I onsdags var jag med i en liten film som ska läggas ut på af;s hemsida, inte den som visas utåt utan en hemsida för personalen. Vi åkte till fryshuset där vi har ett projekt med: Unga in. Som hjälper ungdomar ut i arbetslivet. I filmen skulle jag bli intervjuad som en ungdom som vill ha jobb men som har det svårt hemma osv. Det var kul faktisk! :D Sen har jag inte gjort så mycket, slutar kl 17 på jobbet så jag brukar somna när jag kommer hem. Har köpt lite nya kläder från hollister, men är lite osäker på vilka jag ska behålla.

På tisdag ska jag på möte! Mer får ni veta då ;)

 

 
Riktigt fina kläder, mycket variation så man hittar alltid något man vill ha eller är ute efter!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0