Tisdag

Var ledig idag så jag vaknade tog en dusch och scrubbade hela kroppen sen cyklade jag hem till pappa och tog fram solstolen och solade från 11 till halv 3 ungefär. Louvisa kom över på hennes hål också. Vi åt lite glass, lyssnade på musik och bara njöt utav solen. Blev lite kallt när det kom "vindbyar" som jag kallar dom haha. Dock brände jag mig ganska mycket på bröstet och lite på armarna. Annars blev jag faktiskt riktigt brun. Ska verkligen satsa på att bli brun i sommar. Känner att sommaren är på väg nu. Längtar verkligen, snart tar jag studenten och sen blir det summerburst och massa annat kul!

Nu ska jag göra en stor uppgift i Arbetsmiljö och säkerhet på min praktikplats som kommer vara avgörande betyg i den här kursen, så det är bara att sätta igång. Puss

      image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0