Godmorgon!

Hej på er! Jag vet att jag inte har bloggar på ett tag men har lagt all fokus på att vara ute och njuta av solen samt plugga det sista eftersom betygen sätts nu. Om 11 dagar tar jag studenten! Det ska bli hur skönt som helst. Dem senaste dagarna har jag förutom solat och pluggat, varit med mina vänner och Anton, mitt humör har gått upp och ner men nu mår jag verkligen skitbra! Haft mösspåtagning i skolan och efter det blev det utgång som blev lite annat än vad jag hade tänkt mig men jag hade kul iallafall, mötte upp Therese och drog till cassi, sen amba och senare vidare till white med hennes vänner. Sen har jag övningskört lite, gjort om mitt rum, ätit god mat och dricka. Och så vidare. I lördags grillade vi hemma hos älsklings föräldrar, sen tittade vi på melodifestivalen. Grattis Loreen! :) Blev så glad när Sverige fick 12a efter 12a. Nu måste jag göra mig i ordning för skolan, det är inte långt kvar nu!!

Trackback
RSS 2.0