Torsdag

Blev ingen skola idag då läraren skickade iväg oss för att söka praktikplats. Så idag har jag övervunnit min blyghet och gått runt och frågat massa. Alla var jättetrevliga verkligen så det var skönt. Sen tror ni inte att någon okänd person börjar prata med mig igen eller? Haha, vad är det med folk, fast han undrade bara vart subway låg och han pratade engelska så då fick man öva lite på det ;) Men varför gå fram till mig hela tiden... Aja, igår hade vi avslutning med snowboardträningen. Dom bjöd på hamburgare och läsk haha. Sen åkte vi lite i snön som nästan smält bort. Just nu sitter jag och väntar på bussen, ska åka till pappa eftersom att vi byter vecka idag. Sen får vi se vad jag hittar på. Har förresten fått ett nytt favorit program, lyckan i LA. Typiskt mig att älska sånna program ;) Kollade även på djungels drottning som jag blev lite besviken på, men men. Nu kommer min buss, puss!

      image description
      Älska vädret! ♥                                                     Mina solglasögon är lite förstora kanske, hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0