Torsdag

Eventet igår var väl inte direkt så mycket att hypea för. Fick stå och lyssna på information och titta runt på deras produkter och sånt där. Lite kul var det ändå :) Goodibagen var väl inget att hänga i granen direkt. Man fick med en katalog och en tandkräm, hahaha. Jag och Therese anmälde oss i alla fall till en ny aktivitet nästa vecka där det var info om hudvård och så skulle man få en goodiebag då med. Så får se vad det blir, hoppas det är nåt bra! Tessan skämtade om att det skulle vara en tandborste, haha. Fan vad kul det skulle vara!

Har inte mått så bra idag så jag var hemma från skolan. Har varit världens tråkigaste dag, har verkligen försökt intala mig att vissa saker kan va kul att göra men det funkade inte riktigt, så jag har mest sovit bort hela dan. Snart kommer studiebidraget och då blir det till att spara massa och kanske shoppa nåt litet :) På lördag blir det utgång, berättar mer om det senare.

    
     Jag och Therese i Uppsala på Valborg, om ungefär en månad är det dags igen :) Kanske inte uppsala men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0