Tisdag

Gick jättebra på körningen idag, gjorde bara några småfel. Så jag bokade halkbanan nästa vecka, omg! Fett kul :) Sen bokade jag även in en landsvägskörning där jag och en annan elev ska köra 160 minuter och varva sen diskutera vad vi gjort för fel och sånt där tror jag.

Igår ringde jag till MQ där jag sökt praktik och hon undrade om jag kunde komma in någon dag och jag kunde komma dit samma dag. Så efter att jag hade övningskört med Helena så gick jag dit och tog med referenser och APU-kontrakt och jag fick platsen :) Hon sa också att jag hade väldigt tur för att dem kommande veckorna kommer det vara mycket att göra och dem senaste veckorna har personalen där nästan haft brist på saker att göra. Men nu behövdes det praktikanter. Hoppas bara jag kan få jobb där efteråt, men det återstår att se! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0