The greatest pleasure in life is doing what people say you couldn´t do


Gammal bild från när vi var i skåne

Kom ju som sagt från träningen för ett tag sen. Innan dess var jag på körskolan och min syrra fick sitta med i bilen, så nu vet hon vad jag behöver öva på. Sen satt hon med mig och gjorde lite testfrågor :) Snällt. Fick även lite gott på ica av henne. :) Men snart blir det slut på det onyttiga. Ska följa med henne och köpa satskort sen blir det hårdträning ;) 

Kommer inte hinna skriva så mycket mer eftersom att jag har hur mycket plugg som helst och allt ska vara inne imorgon. Men det löser sig :) Dem senaste dagarna har folk jag inte känner börjat prata med mig från ingenstanns och berättar om deras liv och så vidare. Ser jag ut som en som tycker om att prata mycket med folk jag aldrig träffat kanske? Haha. Så känns det ibland också när det är massa folk på stan sen kommer det alltid fram någon till just mig och frågar om vägen etc. Sjukt egentligen, eller så är det jag som inbillar mig? Jag kanske ser trevlig ut eller vad vet jag? Hahaha. Nu blir det plugg, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0