Svar på en fråga


Var det jobbigt när dina föräldrar skulle skiljas? Mina håller på att göra det nu och det är ganska jobbigt. Blogga mera!

Jo det var väldigt jobbigt, förstår hur du känner dig! Man blir orolig och vet inte hur allt ska lösa sig och så vidare. När mina föräldrar skilde sig så var jag fortfarande väldigt ung. Jag var 11 år har jag för mig. Då förstod jag det inte riktigt på samma sätt. Jag trodde att jag aldrig mer skulle få träffa min mamma, att hon skulle åka ifrån oss. Så blev såklart jätteledsen. Men så var det ju inte riktigt. Idag har mina föräldrar en bra relation, dem är vänner och pratar nästan varje dag och vi firar jul och andra högtider tillsammans. Vilket känns superskönt. Det enda som känns jobbigt för mig är väl att jag flyttar fram och tillbaka. Så försök att inte oroa dig eller känna att det är jobbigt för tillslut kommer det lösa sig och dina föräldrar kanske mår bättre och blir lyckligare när dem är ifrån varandra.

Jag ska försöka! ;) Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0