Stop competing with others. Start competing with yourself.

Har precis haft snowboardträning vilket var kul eftersom att jag lärde mig boardslide åt andra hållet än vad jag brukar köra, har inte riktigt vågat prova det innan. Sen satte vi även ihop en två rails så man kunde åka upp på den första sen "hoppa" ner till den andra svårt att förklara, den är med på bilden här nedanför. Det som var jobbigt var att det inte fanns nån snö kvar knappt och att det var hårt och isigt i backen så jag var lite rädd för att slå mig. Som tur var gjorde jag inte det :) Den dåliga snön resulterade till att alla ville gå in och fika haha. Men det var sista träningen så det är det väl värt i alla fall? Imorgon blir det avslutning också, får se om jag ska gå på det, har så mycket att göra bara...

       image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0