Söndag

Hej finisar! Har inte haft tid till att blogga men skriver att litet inlägg nu istället. Dem senaste veckorna har det hänt ganska mycket, jag har varit i Romme med skolan vilket var superkul! Klippt håret och slingat det ljusare, varit på whiteskivan som för övrigt hade världens sämsta vakter, igår var vi på aveny, sen har jag kört väldigt mycket och haft en del plugg vilket jag fortfarande har, sen har min studentmössa kommit också! Den är jättefin förutom att det är pisskvalité och att den där broschen gick sönder direkt så jag måste reklamera den... Det jag inte riktigt har hunnit med dem senaste veckorna är att träna, vilket jag måste ta tag i nu, har även ätit ganska dåligt men nu blir det nya tag, haha. När jag vaknade hos Anton imorse så frågade jag honom om han ville ha frukost på sängen eller nåt eftersom att jag var helt klarvaken, då svarade han nej, det enda jag vill ha är du. Sött! Hehe :) Så vi låg kvar och myste bara, nu blir det solsidan och sen blir det övningskörning och plugg, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0