Promenerade 7 km igår!

Gick ju en pw igår, tog en runda på 7.5 km. Gick till silverdal sen ner mot vattnet vid ulriksdal och runt där lite. Det gick väl bra förutom att jag fick världens skoskav på foten så jag kunde inte gå normalt efter lite mer än halva sträckan. Använde mig av appen Runkeeper som jag provat på för länge sen och jag tycker den är skitbra faktiskt, vet att många använder den. Men det kan jag verkligen rekomendera. Den visar hur långt man gått, hur många kalorier man bränt och hur lång tid man har promenerat samt att den visar på kartan vart man är och den visar även hur många minuter det tar att gå varje km och för mig varierade det väldigt mycket för tex. vid 5 km så stannade jag flera gånger för jag hade så ont i foten men innan dess gick jag på jättesnabbt osv. Eftersom att det gjorde så ont så tog jag bussen hem också men inte hela vägen fram till dörren utan den stannar en halv km ifrån så var tvungen att gå ännu mer. Då pausade jag appen sen satte jag på den igen när jag började gå :) Gick förbi polisen också, där fanns det massa hus där dem har utbildningar, en skog som dem löper i, en träningsbana, sjuktbanor, brygga för deras båtar och sen var det stängsel runt hela området nästan så när jag skulle tillbaka till silverdal så var jag tvungen att hoppa över stängslet och då gick det hål på mina träningsbyxor, vilket sög! :( Men aja, det var lite kul ändå.

       image descriptionimage description
       Här ser man hur långt jag gått, hur lång tid, hur många kalorier jag bränt. På kartan ser ni hur jag gått.

       image descriptionimage description
       Det var jättefint väder ute! Här är en bild på några hus i silverdal man kan se kistaskrapan victoria också

       image descriptionimage description
       Haha på första bilden kan man se när jag tar bussen, då har jag pausat vid den där gråa pricken och
       den blåa pricken är jag. På den andra bilden är jag nere vid vattnent. Man kan se att jag har gått ut där
       vid 4 km och tagit en bild haha.

       image description
       Edsviken, längtar tills man kan åka båt här!

       image description
       Sjuktbanor till höger, kul att man kom från det hållet precis och ser den här skylten haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0