Mitt nya hår, resultatet

För er som följer mig på instagram så har ju ni redan sett dem här bilderna men tänkte jag skulle lägga upp det på bloggen också. På första bilden så ser ni min naturliga hårfärg och på den andra hur resultatet blev, jag blev skitnöjd faktiskt. Måste bara fixa "utväxten" lite eller vad man ska kalla det för när man gör folie slingor går det inte att slinga hela vägen in. Jag gjorde det på Nikita Hair i Sollentuna Centrum och det var min vän Martina som gjorde det på mig. Jag fick ju även rabatt eftersom att hon är praktikant där, så om ni vill fixa håret så rekomenderar jag att ni går dit, helt klart! :)

image description
image descriptionimage description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0