Min helg

Min helg har varit super! :) Började i fredags när jag åkte hem till älskling, badade lite jacuzzi, kolla på tv, sen somnade jag ganska snabbt, som jag alltid gör.. Igår hade jag tjejdag/kväll med Therese och Louvisa. Först mötte jag upp Louvisa på SATS och körde mage och rygg och värmde upp lite innan och strechade efter såklart. Sen åkte vi hem till mig och gjorde ett försök till att sola, men det gick inte så bra för det blåste så kallt hos mig. Så vi gjorde varsin smoothie med banan, jordgubbar, mango och vaniljyoghurt, asgott! Sen åkte vi hem till Louvisa och hämtade upp Therese på vägen och åkte till henne och solade lite, åt mat, prata massa, sen åkte Therese hem för att förbereda sig för jobbet medans jag stannade kvar med Louvisa som hjälpte mig med att skriva personligt brev och därefter drack lite vin och åt ostkex och hade lite girltalk :) Tack för igår! ♥

Sen bär det av (för min del) till olarys för att träffa Sanna och Linda med flera, vill inte skriva ut allas namn som kanske inte vill vara med här. Jag tog en drink och vi blev bjuda på shots, jättesnällt verkligen! :) Anton kom dit lite senare också. Sen åkte jag hem och sov hos han, mys!

Ladda ner app också som man kan ta blider med självutlösare, så nu kanske det blir fler outfit bilder.

            
               Bilden är snodd från Louvisas blogg!
               Känner mig lagom snygg utan smink och med ofixat hår, men skitsamma haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0