Lördag

Har haft en underbar dag idag! Känner att vårkänslorna sprider sig ännu mer! Man blir så pigg och glad :) Vaknade upp med min sötnos, sen åt vi frukost och spelade lite tv-spel hehe. Efter det gick vi till centrum och kollade på kläder, villa ha massa fint, men jag köpte inget, vilket var duktigt av mig, heh. Däremot köpte jag ju ett linne/klänning igår som jag kan visa imorgon. När vi gick runt i centrum så hade dem ställt ut sånna där hockyspel så vi stod och spelade det en stund haha. Askul! Töntvarning? :P Sen åkte jag till sollentuna och träffade mina favorittjejer Therese och Louvisa :) Fikade med dem och gick runt och kollade på ännu mer kläder. Så det var mys! Nu sitter jag och läser lite bloggar sen ska jag göra något att äta och sen blir det utgång!

Mamma smsade nyss och berättade att mitt nya rum var klart och att min nya säng hade kommit som är suuperskön! Ska förhoppningsvis dit imorgon och städa och fixa lite. Ungefär såhär vill jag att det ska se ut:

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0