I may not be there yet, but I´m closer then I was yesterday

Idag tränade jag hela kroppen på gymmet, ni behöver inte läsa det här om ni inte vill, det är mest för att jag ska komma ihåg: värmde först upp med cykling sen värmde jag upp armarna på en såndär vevmaskin. Efter det tränade jag benen på flera olika maskiner, som benpress, benlyft, där man trycker åt sidan, sen tränade jag underarmar, över och hela ryggen med hjälp av tre olika maskiner, sen bröst på en maskin och axlar på en maskin, i slutet gjorde jag även lite mage, både med maskin och situps och på en såndär boll i luften där man gör det min sin kroppsvikt eller hur man ska säga.

Har gjort ett träningsschema för den kommande veckan. Ska börja köra 5 dagar i veckan. Om jag hinner.

Fredag: Idag tränade jag på gymmet i en timme, gemomkörare för hela kroppen.
Lördag: Powerwalk eller gymmet
Söndag: Powerwalk eller övningar hemma
Måndag: vila/träna (väljer vilken av dem sen)
Tisdag: vila/träna (väljer vilken av dem sen)
Onsdag: vila
Torsdag: träna
Fredag: träna
Lördag: träna
Söndag: powerwalk

Nu gäller det bara att försöka hålla det här! Plus köra på en bra kost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0