Freeedag

Äntligen helg, har haft sjukt mycket plugg den här veckan. Så skönt med lite ledighet. Idag har jag varit duktig och tränat och imorse gjorde jag en extra macka som jag skulle ta med mig eftersom vi har världens längsta hål vid lunch i skolan. Det är 3 timmars tid ungefär. Så jag gjorde två mackor med smör ost, sallad och paprika. Sen när jag går till skolan, tror ni inte jag har glömt mackan då??? Haha, blir galen på mig själv. Det löste sig tillslut så jag åkte hem efter träningspasset och åt lunch och duchade och sånt. Sen när jag kommer till skolan har vi en kort lektion och efter det gick jag och handlade lite frukt, frysta bär, yoghurt, vegetariskt, riskakor, brieost, mozzarella och mjölk. Blev lite tugnt att bära. Köpte även en ny skönhetsprodukt jag tänkte prova. Berättar mer om det senare. Hade på mitt nya linne idag också och min kappa som jag inte använt på ett tag :) Kanske kan ta lite bilder senare.

       image description
       Min goda macka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0