Måndag

Passar på att blogga lite nu när jag har tid. I fredags tog jag studenten och det måste varit en av dem bästa dagarna i mitt liv. Det började med världens finaste väder och en champangefrukost i edsbergsparken. Därefter rörde vi oss tillbaka mot skolan och åt lunch, lyssnade på tal av lärare, rektor och elever, skrev i varandras mössor och sen var det dags att springa ut. Bästa! Går inte att beskriva hur glad jag var den dagen, så lycklig! Nu är det mina fina vänners tur att ta studenten, både i morgon och i övermorgon.
Igår sökte jag jobb och blev tillkallad på intervju på onsdag så det ser jag verkligen fram emot. Sov hos Anton igår och åkte hem på dagen för att sedan åka vidare in till stan och kolla på en rosa skinnjacka, letate överallt, men antingen så var det slutsålt eller så hade dem aldrig sålt någon, så var det i varje affär.. Så om någon vet vart dem säljer en rosa skinnjacka, säg till mig! ;) Jag kom iallafall hem från stan med några kläder rikare. Köpte en bikini och en t-shirt från Hollister. Supernöjd! Sen tänkte jag åka dit snart igen och kolla. Har fullt upp den här veckan dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0