Söndag

Jag dör av uttråkhet, hatar att vara sjuk! Har haft ett helvete med öroninflammation, bihålsinflammation, hostattacker, huvudvärk, yrsel, ont i magen och snorar som en gris.. Hoppas på att det går över innan Gotland iallafall, det är väl det enda jag verkligen ser fram emot just nu. Kunde ju inte åka till Skåne och hälsa på Louvisa pga att jag inte kan flyga med min öroninflammation och jag vill inte riskera att få ont i flera veckor efter det om jag väl sätter mig på planet. Vilket är väldigt synd, men hoppas vi alla kan hitta på massa roliga saker när vi alla är hemma. :) Igår var jag, Anton och träffade Therese på en fest på Ekerö, det var väl ganska mysigt, hände inte så mycket där om man säger så, men hade kul ändå, drog därifrån ganska tidigt, kom dit 11 och drog vid 2 och var hemma vid 4 så hemresan tog sjukt lång tid.. Träffade även på min kusin ute på ön, känndes väldigt konstigt att träffa han där haha, men det var kul :) Sen vaknade jag vid 12 och gick ut för att sola lite, men vädret i Sverige går inte direkt att lita på. Så det blev bara en stund, sen väckte jag Anton och vi drog iväg och badade med hans familj, blev mitt första dopp för i år faktiskt, haha seg jag är! Var svinkallt eftersom att solen hade försvunnit, men jag envisades med att doppa mig ändå. Sen gick vi upp bytte om och drog hem igen, sen somnade vi och när jag vaknade så åkte hem till mig och har hittills bara tittat på lite paradise hotel danmark. Nu letar jag efter lite ny bra musik på spotify ;) Imorgon kanske det blir en sväng förbi arbetsförmedlingen också.
 
Vill lägga upp massa bilder, men går inte eftersom att mobilappen vägrar samarbeta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0