Söndag

Har lagt upp massa bilder nu i föregående inlägg som ni kan se om ni vill! Dem flesta finns på min instagram. Ni hittar mig på Jenniferkre om ni känner för att kika in! :) Känner mig i stort sätt helt frisk nu, känns så himla skönt när allt är över! Har kanske hostat en gång idag, men bortsett från det känner jag mig jättebra faktiskt.
 
Imorgon ska jag träffa Anton och åka och bada. Kommer bli upp till 27 grader, så det ser jag verkligen fram emot! Dem senaste dagarna har jag bara varit hemma och vilat. Försökt bli frisk nån gång vilket jag lyckades med tillslut eller? Det återstår att se :P Töntig jag låter nu.. Har röjt undan och slängt gamla grejer jag inte använder, pluggat lite teori, läst bloggar och instagramat. Jag beställde också en kavaj härom dagen från zara som borde komma inom ett par dagar, sen ska jag lämna tillbaka en annan kavaj som jag inte riktigt var nöjd med.
 
Nu ska jag titta runt lite på kläder, har massa saker jag vill köpa. Ångest!
 
                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0