Sent inlägg

Förlåt för världens tråkigaste blogg. Jag är fortfarande sjuk men känner mig mycket bättre. Så här bra har jag inte kännt mig sen jag blev sjuk. Har fortfarande ont i huvudet ibland och börjar hosta, men det är inte lika mycket som förut, så nu hoppas jag verkligen det försvinner för gott! Har varit sjuk i över 3 veckor nu, så det är dags att bli frisk tycker jag.
 
I början på den här veckan har jag bara varit hemma och vilat och pluggat lite körkortsteori. I tisdags tror jag det var så åkte jag mamma och Jim för att sola, kunde inte bada men passade på att bättra på brännan istället. ;) Efter det så gick vi ner i gallerian och åt mat. Tog en nachos som var sjukt stor. Sen gick jag och la mig och dagen där på träffade jag älskling och vi åkte och badade tillsammans, vi simmade ut till en brygga med hopptorn sen stod vi där tills vi blev torra och ville inte hoppa i vattnet igen för att det var så kallt, så vi "solade" ståendes på bryggan haha. Tillslut när jag känner att jag vill tillbaka så hoppar jag i vattnet och simmar tillbaka och då står alla och ropar att det är en orm som simmar i vattnet. Jag blir livrädd och simmar så snabbt jag kan tillbaka. Blev helt anfådd pga att jag fortfarande är sjuk så jag blev kvar på den lilla bryggan ett tag tills jag sett att ormen simmat iväg. Det var säkert ingen farlig orm men jag blev ändå rädd liksom. Sen solade jag medans Anton var och badade lite till och vi åkte hem. Senare på kvällen träffade vi Therese och hennes kompis på White, jag kände inte alls för att gå ut den kvällen och jag borde kanske stannat hemma, för vi var där en stund innan vi tyckte det blev tråkigt och drog hem. Men det var skönt att hitta på någonting iallafall och träffa Therese också, istället för att bara sitta hemma.
Idag har jag vaknat upp hos älskling vid 3 och sen åkte jag hem till pappa för att vattna blommorna eftersom att pappa är bortrest sen somnade jag där för jag var så seg i hela kroppen. Så det är därför jag är pigg nu såhär mitt i natten. Intressant va? Not. Aja. Just nu ligger jag i sängen bara och kollar på paradise hotel och äter naturgodis, imorgon ska min syster och några till till grönan. Hade gärna följt med men kan inte pga av att jag är sjuk så det får bli någon annan gång hoppas jag!
 
Ska försöka blogga oftare så det inte blir så mycket onödig text. När mobilappen fungerar kan jag göra fler roliga inlägg också :) Puss
 
Fötter mot vattnet får många likes ;)
Godaste ;)
 
Lite färg har jag fått iallafall
 
Mitt berg med mat :)
 
På väg till Anton, andra dagen
 
Det var därifrån jag simmade när ormen kom, fatta paniken haha
 
Dagen efter grillade vi med Antons familj, tog tyvärr bara bilder efter middagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0