Träningsinspo


Har ju som sagt kommit igång med träningen nu och jag känner att det blir roligare att träna efter varje gång, vilket är skitkul! Vill gå upp lite i vikt, i muskelmassa alltså och ska försöka äta bra och nyttig mat! Kan tipsa om en grej sen ;) Det som är så skönt med att träna är att man känner hur man blir starkare och orkar mer, tex så finns det en trapp som jag brukar ta istället för hissen, vilket är fem våningar och då brukar jag bli helt slut när jag kommer upp men nu när jag har tränat så blir jag inte ett dugg trött, vilket är superskönt!♥

Vet att det kan vara svårt att motivera sig till att träna ibland, men man mår faktiskt bättre! Och försök att träna med kompisar, för det gör det så mycket roligare och motiverande. :) Blir mycket prat och skratt imellan :)

Kommentarer
Postat av: joel oskars

Hej jag undrar vad hon på bilden heter :)

2012-01-24 @ 15:50:19
Postat av: Jennifer

Hej! Tyvärr vet jag inte det, bilden är tagen från weheartit.com :)

2012-02-08 @ 12:05:47
URL: http://erikssoons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0