Torsdag

Haft fullt upp idag, vaknade upp med min älskling som kom hem från romme igår. Var lite sur igår för jag blev så stressad så förlåt för det.. Idag har jag iallafall haft en lektion i skolan bara, fast den är 2 timmar lång, men vi fick sluta lite tidigare :) Sen åkte jag hem direkt efter och började baka chokladbollar till öppet hus där vi sålde fika och doftljus osv. Vi drog in ganska mycket pengar faktiskt! :D Innan dess var jag på körlektion och övade på landsvägskörning och lite rondeller och sånt. Sen har jag städat och fixat i mitt rum och senare blir det plugg. Intressant va? Nu tänkte jag börja laga mat, får bli nåt nåt med mycket protein och grönsaker och lite kolhydrater. Blir nog bra!

Passar på att visa upp min absoluta favoriträtt också!

       image description  image description
Ris med qourn(vegetariskt) med mango chutney, grädde och kryddor, plus sallad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0