Tisdag

Har lugnat ner mig lite nu, men det känns fortfarande jobbigt när jag tänker på omdömet...
Jag har iallafall haft det supermysigt! Therese kom över och sov här inatt eftersom att vi var lediga dagen efter. Louvisa kom även hit för att äta middag, bara vi tre tjejer! Bästa! ♥
Sen så spelade vi lite tv-spel(haha) och kollade på sex and the city och värsta pojkvänsakademin på min data sen tills vi somnade :) Åt pankakor till frukost och hade det allmänt bra :) Följde med henne till tåget för en stund sen och det är jättefint väder så man blir på bra humör. Älska livet!

Nästa vecka blir det kanske jobbintervju inne i stan, så måste köpa lite nya grejer i helgen.
Nu måste jag sätta igång med plugget, har inlämning imorgon, så det är lite stressigt nu, hehe.

image description
Såhär fint är det utanför mitt fönster just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0