Onsdag

Blir ett snabbt litet blogginlägg. Igår var jag och övningskörde på körskolan och det gick jättebra, börjar sitta bättre nu. Senare var jag och åkte snowboard, körde hela vägen dit också, till väsjöbacken. Träningen gick ganska bra, skulle försöka hoppa 180 av en rail, vilket gick sådär, vågade inte riktigt, men det var kul ändå!
Idag körde jag och pappa till ikea så jag fick öva lite där med :) Sen träffade jag Linda och Natalie för att fixa lite smågrejer, hehe. Sen var det tillbaka till skolan och efter skolan körde jag och louvisa hårt på gymet! Tränade armar, axlar lite, bröst, mage, rygg, ben mycket, rumpa, så aa vi tränade helt enkelt hela kroppen.
Imorgon ska musklerna få vila sen blir det skola först med en lektion, sen körskola och öppet hus på kvällen som jag ska hinna baka till också, men det hinner jag nog!

Känner mig så töntig när jag skriver såhär men skitsamma, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0