Min andra hälft


Vill bara ha dig här just nu! Att du ska hålla min hand, få känna dina läppar, din doft, bli omhållen och höra fina ord i mitt öra. Jag saknar dig så fort jag är ifrån dig och just nu vill jag bara se dig, dina fina ögon och ditt söta leende. Vill känna din närhet! Det går inte en dag utan att jag tänker på dig. Du är den personen som får mig att känna mig lycklig. Är alltid ärlig! Litar på dig till hundra procent! Jag älskar hur du får mig att skratta eller bli glad igen efter att ha varit ledsen. Du är världens bästa pojkvän som tänker på allas bästa, även om det blir fel ibland så menar du inget illa. Du är en sån otroligt fin person, finns få som är som du. Jag älskar dig! Du är underbar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0