Helgen

I fredags gjorde jag inget speciellt, älskling kom över till mig och sov sen när vi vaknade frågade min syster om vi skulle med till väsjöbacken och åka. Så jag och anton åkte dit med angelica, hennes pojkvän och hans kompisar. Så det var kul! Det värsta var bara att det var värdelns kö till liftarna pga nån skidtävling. Sen har jag träningsvärk i hela kroppen och ont i rumpan, haha. Ramlade lite hehe.

På kvällen så åkte vi in till stan för att möta upp Therese och hennes kusiner med vänner. Trevligt folk! Synd bara att vi inte kunde följa med pga att jag hade glömt mitt leg, haha jag dör! Louvisa glömde nämligen sitt dan innan och då tänker man, hur svårt kan det va att komma ihåg sitt leg liksom, så händer det mig med, hahaha.
Då åker vi en bra bit utanför stan för att träffa lukas som var på fest och det är nu man tänker, vadfan hände egentligen? Haha. Sen fick vi skjuts hem av lukas, schysst!

Nu ska jag sluta skämma ut mig. Hejdå!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0