You can do it, work it out


Ska göra en nystart i träningen eftersom att jag har kommit lite efter pga all stress och saker som måste göras.

Laddade ner en ny app för ett tag sen som heter Nike training, som var superbra verkligen! Kan tipsa om den sen när jag provat den ett tag. Men det är i alla fall så att man har en workout där man tränar kanske 30 minuter med olika övningar. Det finns bilder och filmer på övningarna man ska göra. Man kan välja om man vill träna intensivt eller inte, samt om man vill träna hela kroppen eller olika områden osv. Sen trycker man bara på starta workout så börjar en tjej prata och säger vad man ska göra och hur länge. Jag körde ett pass som heter shape + sweat och jag ver verkligen död efter det.

Till frukost åt jag en limpa med philadelphiaost och keso, drack ett glas oboy(hehe standard) och åt lite valnötter som är bra för att det finns omega 3 i det och andra fleromättade fetter. Skrev upp det i shapeup-appen så nu är jag igång igen, känns skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0