This is the orginal



Har sovit 3 timmar inatt, inte att rekomendera faktiskt. Tog liksom en tupplur mitt på dan igår i nån timme så kan varit därför jag inte kunde somna om sen, somnade 6 på morgonen hehe. Igår var jag ledig, sköönt! Fast jag hade körlektion 8:40 på morgonen, vilket inte gjorde nåt eftersom att jag sov hos älskling som ändå skulle till skolan ungefär samma tid. Senare på dan så tränade jag med Louvisa på SATS, tränade mage, rygg, bröst, ben och lite armar och rumpa. Skulle egentligen tränat idag med men jag kommer inte hinna det eftersom att jag ska till tandläkaren så det får bli imorgon istället. :) Tränade med Anton i måndags så jag kan nog behöva vila en dag i mellan också. Plus att jag åkte snowboard igår. Gick skitbra faktiskt! Vi övade på att snurra flera varv på nosen och sen att åka som en bana i backen och göra 180 från vanliga hållet och från switch. Svårt att förklara för er som inte åker själva, så jag struntar i det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0